- importsource = "00219584-2016-02.txt"
- Artículo:
Measuring Norfloxacin Binding to Trypsin Using a Fluorescence Quenching Assay in an Upper-Division, Integrated Laboratory Course
- Autor:
Katherine A. Hicks
- Página:
380
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142921
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating the Relationship between FRET Changes and Distance Changes Using DNA Length and Restriction Enzyme Specificity
- Autor:
Yogitha Pazhani
Abigail E. Horn
Lizbeth Grado
- Página:
383
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142922
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pensaqui: A Learning Object about Chemical Transformations
- Autor:
Daniela R. Silva
Patrícia N. Hübler
Gabriela Perry
- Página:
387
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142923
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Interactive Psychrometric Charts to Visualize and Explore Psychrometric Processes
- Autor:
Péter Erdélyi
Róbert Rajkó
- Página:
391
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142924
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Visualization of Kinetics: Stimulating Higher-Order Thinking via Visualization
- Autor:
Julie B. Ealy
- Página:
394
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142925
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo