- importsource = "00131784-2006-12.txt"
- Artículo:
Assistive Technologies for Reading
- Autor:
Ted S. Hasselbring
Margaret E. Bausch
- Resumen:
Technologies that offer background-knowledge videos and synthetic speech help struggling readers understand texts.
- Página:
72
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-12.txt
- Documento número 751014
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Navigating the Maze of Hypertext
- Autor:
Mary McNabb
- Resumen:
Reading hypertext requires that students develop sophisticated comprehension- monitoring strategies.
- Página:
76
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-12.txt
- Documento número 751015
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Taking Technology to Takoradi
- Autor:
Lydia DePillis
- Resumen:
When her class decided to refurbish computers for students in Ghana, this student turned into a techie.
- Página:
80
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-12.txt
- Documento número 751016
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Speaking With an Accent
- Autor:
Marge Scherer
- Página:
7
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-12.txt
- Documento número 751017
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Reauthorization Rumble
- Autor:
W. James Popham
- Página:
83
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-12.txt
- Documento número 751018
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo