- importsource = "00219584-1985-01.txt"
- Artículo:
The North American-New Zealand connection: A teacher exchange
- Autor:
Raymond D. Bangs
- Página:
68
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-01.txt
- Documento número 1133006
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Everyone wants to be a model teacher: Part III: Extensions to atomic structures and bonding
- Autor:
C. L. Schrader
- Página:
71
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-01.txt
- Documento número 1133007
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Safety in the classroom: A model for training science teachers
- Autor:
Gary E. Dunkleberger
Sue Snyder
- Página:
73
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-01.txt
- Documento número 1133008
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
EDTA-type chelating agents in everyday consumer products: Some food, cleaning, and photographic applications
- Autor:
J. Roger Hart
- Página:
75
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-01.txt
- Documento número 1133009
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Five Avogadro's number problems
- Autor:
David Todd
- Página:
76
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-01.txt
- Documento número 1133010
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:36 a. m.
- Enlace directo