- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
Group differences in computer supported collaborative learning: Evidence from patterns of Taiwanese students’ online communication
- Autor:
Chiu, Chiung-Hui
Hsiao, Hsieh-Fen
- Página:
427
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983871
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of a computer-assisted concept mapping learning strategy on EFL college students’ English reading comprehension
- Autor:
Liu, Pei-Lin
Chen, Chiu-Jung
Chang, Yu-Ju
- Página:
436
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983872
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating acceptance toward mobile learning to assist individual knowledge management: Based on activity theory approach
- Autor:
Liaw, Shu-Sheng
Hatala, Marek
Huang, Hsiu-Mei
- Página:
446
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983873
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparison of examination methods based on multiple-choice questions and constructed-response questions using personal computers
- Autor:
Ventouras, Errikos
Triantis, Dimos
Tsiakas, Panagiotis
Stergiopoulos, Charalampos
- Página:
455
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983874
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A quantitative multimodal discourse analysis of teaching and learning in a web-conferencing environment – The efficacy of student-centred learning designs
- Autor:
Bower, Matt
Hedberg, John G.
- Página:
462
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983875
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo