- importsource = "03601315-2011-03.txt"
- Artículo:
Who assigns the most ICT activities? Examining the relationship between teacher and student usage.
- Autor:
Hsu, Shihkuan.
- Página:
847
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984148
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A blended learning Approach to teaching foreign policy: Student experiences of learning through face-to-face and online discussion and their relationship to academic performance.
- Autor:
Bliuc, Ana-Maria
Ellis, Robert A.
Goodyear, Peter
Piggott, Leanne.
- Página:
856
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984149
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of interest and images in slideware presentations.
- Autor:
Tangen, Jason M.
Constable, Merryn D.
Durrant, Eric
Teeter, Chris
Beston, Brett R.
Kim, Joseph A..
- Página:
865
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984150
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An enhanced concept map approach to improving children’s storytelling ability.
- Autor:
Liu, Chen-Chung
Chen, Holly S.L.
Shih, Ju-Ling
Huang, Guo-Ting
Liu, Baw-Jhiune.
- Página:
873
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984151
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
E-Learning personalization based on hybrid recommendation strategy and learning style identification.
- Autor:
Klašnja-Mili?evi?, Aleksandra
Vesin, Boban
Ivanovi?, Mirjana
Budimac, Zoran.
- Página:
885
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984152
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo