1. importsource = "03601315-2011-03.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

Who assigns the most ICT activities? Examining the relationship between teacher and student usage.

Autor:

Hsu, Shihkuan.

Página:

847

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984148
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A blended learning Approach to teaching foreign policy: Student experiences of learning through face-to-face and online discussion and their relationship to academic performance.

Autor:

Bliuc, Ana-Maria

Ellis, Robert A.

Goodyear, Peter

Piggott, Leanne.

Página:

856

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984149
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The role of interest and images in slideware presentations.

Autor:

Tangen, Jason M.

Constable, Merryn D.

Durrant, Eric

Teeter, Chris

Beston, Brett R.

Kim, Joseph A..

Página:

865

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984150
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An enhanced concept map approach to improving children’s storytelling ability.

Autor:

Liu, Chen-Chung

Chen, Holly S.L.

Shih, Ju-Ling

Huang, Guo-Ting

Liu, Baw-Jhiune.

Página:

873

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984151
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

E-Learning personalization based on hybrid recommendation strategy and learning style identification.

Autor:

Klašnja-Mili?evi?, Aleksandra

Vesin, Boban

Ivanovi?, Mirjana

Budimac, Zoran.

Página:

885

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984152
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo