- importsource = "03601315-2013-01.txt"
- Artículo:
Cardiovascular physiology predicts learning effects in a serious game activity
- Autor:
Ben Cowley
Niklas Ravaja
Tuija Heikura
- Página:
299
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984442
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Propagation & level: Factors influencing in the ICT composite index at the school level
- Autor:
Hiroyuki Aoki
JaMee Kim
WonGyu Lee
- Página:
310
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984443
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is learner self-assessment reliable and valid in a Web-based portfolio environment for high school students?
- Autor:
Chi-Cheng Chang
Chaoyun Liang
Yi-Hui Chen
- Página:
325
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984444
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computers and the academic performance of elementary school-aged girls in China's poor communities
- Autor:
Yihua Yang
Linxiu Zhang
Junxia Zeng
- Página:
335
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984445
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Employing a structured interface to advance primary students' communicative competence in a text-based computer mediated environment
- Autor:
Chiung-Hui Chiu
Chiu-Yi Wu
Sheng-Jieh Hsieh
- Página:
347
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984446
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo