1. isn = "001317848"
Se encontraron 164 resultados.
Artículo:

Ten Promising Trends (and Three Big Worries)

Autor:

Marilyn Cochran-Smith

Resumen:

Although some developments in teacher education programs are promising, several trends are discouraging.

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 792641
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining the Teaching Life

Autor:

Grant Wiggins

Jay McTighe

Resumen:

How can educators tell whether a teaching practice is worthy?

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 792642
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Thoughtful Approach to Teacher Evaluation

Starting With the Soul

Autor:

Jennifer Goldstein

Pedro A. Noguera

Sam M. Intrator

Robert Kunzman

Resumen:

How peer review lessens the tensions between teachers and administrators

Rekindling teachers' deep sense of purpose is no luxury.

Página:

31 .

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 792643
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Satisfactions of Teaching

Great Teachers Remembered

Autor:

Elliot Eisner

Elliot Wiesel

Max Malikow

Resumen:

An educator reflects on why he teaches.

Página:

44

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 792644
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mamie Till Mobley

Autor:

Cynthia Dagnal Myron

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 792645
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo