1. isn = "00131962"
Se encontraron 3024 resultados.
Artículo:

A growing revolution in American education

Sub título:

Toward transformation and the rising expectations of today’s students

Autor:

Susan Patrick

Página:

12

Publicación:

Educational Technology

Volúmen:

45

Número:

3

Periodo:

May-June 2005

ISSN:

00131962

SrcID:

00131962-2005-03.txt

  • Documento número 134420
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Five powerful ways technology can enhance teaching and learning in higher education

Autor:

Richard E. West

Charles R. Graham

Página:

20

Publicación:

Educational Technology

Volúmen:

45

Número:

3

Periodo:

May-June 2005

ISSN:

00131962

SrcID:

00131962-2005-03.txt

  • Documento número 134421
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing a tool for evaluating web-based instruction

Sub título:

Description and lessons learned

Autor:

Robert A. Reiser

Cathleen S. Alfano

Erin H. Brooks

Página:

28

Publicación:

Educational Technology

Volúmen:

45

Número:

3

Periodo:

May-June 2005

ISSN:

00131962

SrcID:

00131962-2005-03.txt

  • Documento número 134422
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Systematic and systemic design of instruction as an iterative process

Sub título:

A functional model for practice in the real world

Autor:

Katherine S. Cennamo

Debby Kalk

Página:

40

Publicación:

Educational Technology

Volúmen:

45

Número:

3

Periodo:

May-June 2005

ISSN:

00131962

SrcID:

00131962-2005-03.txt

  • Documento número 134423
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Psychology, instructional design, and the use of technology

Sub título:

Behavioral, cognitive, and affordances perspectives

Autor:

Mitchell Rabinowitz

Emily J. Shaw

Página:

49

Publicación:

Educational Technology

Volúmen:

45

Número:

3

Periodo:

May-June 2005

ISSN:

00131962

SrcID:

00131962-2005-03.txt

  • Documento número 134424
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
  • Enlace directo