- isn = "09636625"
- Artículo:
Further disorientation in the hall of mirrors
- Autor:
Brian Wynne
- Página:
60
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
23
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2014
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2014-01.txt
- Documento número 1296840
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From deficit to democracy (re-visited)
- Autor:
Alan Irwin
- Página:
71
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
23
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2014
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2014-01.txt
- Documento número 1296841
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ecological validityand the study of publics: The case of organic public engagement methods
- Autor:
Pat J. Gehrke
- Página:
77
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
23
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2014
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2014-01.txt
- Documento número 1296842
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Education, outreach, and inclusive engagement: Towards integrated indicators of successful program outcomes in partipatory science
- Autor:
Benjamin K. Haywood
- Página:
92
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
23
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2014
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2014-01.txt
- Documento número 1296843
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Citizen Science as seen by scientists: Methodological, epistemological and ethical dimensions
- Autor:
Hauke Riesch
- Página:
107
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
23
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2014
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2014-01.txt
- Documento número 1296844
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo