- importsource = "00219584-1984-11.txt"
- Artículo:
A small-college undergraduate program in industrial chemistry
- Autor:
Jerry P. Jasinski
- Página:
995
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-11.txt
- Documento número 1132892
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching industrial chemistry and business at the baccalaureate level
- Autor:
Philip J. Chenier
- Página:
997
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-11.txt
- Documento número 1132893
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teacher training-a cooperative effort
- Autor:
Claire H. Smith
- Página:
1000
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-11.txt
- Documento número 1132894
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Everyone wants to be a model teacher. Part I: Observations versus inferences
- Autor:
C. L. Schrader
- Página:
1001
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-11.txt
- Documento número 1132895
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Powwow: The future of microcomputers in chemical education
- Autor:
John W. Moore
Elizabeth A. Moore
J. J. Lagowski
- Página:
1003
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-11.txt
- Documento número 1132896
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo