1. importsource = "03601315-2009-01.txt"
Se encontraron 75 resultados.
Artículo:

Stills, not full motion, for interactive spatial training: American, Turkish and Taiwanese female pre-service teachers learn spatial visualization

Autor:

Glenn Gordon Smith

Página:

201

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

52

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-01.txt

  • Documento número 983667
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Scaffolding project-based learning with the project management body of knowledge (PMBOK®)

Autor:

Shahron Williams van Rooij

Página:

210

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

52

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-01.txt

  • Documento número 983668
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development and evaluation of a virtual campus on Second Life: The case of SecondDMI

Autor:

Andrea De Lucia

Página:

220

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

52

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-01.txt

  • Documento número 983669
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How students evaluate information and sources when searching the World Wide Web for information

Autor:

Amber Walraven

Página:

234

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

52

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-01.txt

  • Documento número 983670
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploration of secondary students’ creativity by integrating web-based technology into an innovative science curriculum

Autor:

Syh-Jong Jang

Página:

247

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

52

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-01.txt

  • Documento número 983671
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo