- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
- Antecedences to continued intentions of adopting e-learning system in blended learning instruction: A contingency framework based on models of information system success and task-technology fit 
- Autor:
- Wen-Shan Lin - Chun-Hsien Wang 
- Página:
- 88 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712592
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Environmental support hypothesis in designing multimedia training for older adults: Is less always more? 
- Autor:
- Mariya Pachman - Fengfeng Ke 
- Página:
- 100 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712593
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- A study of the relationships among learning styles, participation types, and performance in programming language learning supported by online forums 
- Autor:
- Ruey-Shiang Shaw 
- Página:
- 111 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712594
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Learning leadership skills in a simulated business environment 
- Autor:
- Anna Siewiorek - Eeli Saarinen - Timo Lainema - Erno Lehtinen 
- Página:
- 121 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712595
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The learning effects of computer simulations in science education 
- Autor:
- Nico Rutten - Wouter R. van Joolingen - Jan T. van der Veen 
- Página:
- 136 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712596
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 