1. importsource = "03601315-2012-01.txt"
Se encontraron 180 resultados.
Artículo:

Antecedences to continued intentions of adopting e-learning system in blended learning instruction: A contingency framework based on models of information system success and task-technology fit

Autor:

Wen-Shan Lin

Chun-Hsien Wang

Página:

88

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712592
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Environmental support hypothesis in designing multimedia training for older adults: Is less always more?

Autor:

Mariya Pachman

Fengfeng Ke

Página:

100

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712593
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A study of the relationships among learning styles, participation types, and performance in programming language learning supported by online forums

Autor:

Ruey-Shiang Shaw

Página:

111

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712594
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning leadership skills in a simulated business environment

Autor:

Anna Siewiorek

Eeli Saarinen

Timo Lainema

Erno Lehtinen

Página:

121

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712595
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The learning effects of computer simulations in science education

Autor:

Nico Rutten

Wouter R. van Joolingen

Jan T. van der Veen

Página:

136

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712596
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo