- sec = "Education"
- Artículo:
CLIP, Chemical Laboratory Information Profile: Boric Acid
- Autor:
Jay A. Young
- Página:
1459
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- SrcID:
00219584-2006-10.txt
- Documento número 1138689
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
CLIP, Chemical Laboratory Information Profile: Copper
- Autor:
Jay A. Young
- Página:
1460
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- SrcID:
00219584-2006-10.txt
- Documento número 1138690
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Textiles to Molecules—Teaching about Fibers To Integrate Students' Macro- and Microscale Knowledge of Materials
- Autor:
Hannah Margel
Bat-Sheva Eylon
Zahava Scherz
- Página:
1552
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- SrcID:
00219584-2006-10.txt
- Documento número 1138712
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Literacy: What Does This Mean to Scientists and School Teachers?
- Autor:
Yael Shwartz
Ruth Ben-Zvi
Avi Hofstein
- Página:
1557
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- SrcID:
00219584-2006-10.txt
- Documento número 1138713
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Peer-Led Team Learning in Organic Chemistry: Effects on Student Performance, Success, and Persistence in the Course
- Autor:
Carl C. Wamser
- Página:
1562
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- SrcID:
00219584-2006-10.txt
- Documento número 1138714
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:14 a. m.
- Enlace directo