1. sec = "Education"
Se encontraron 848 resultados.
Artículo:

Appreciating Formal Similarities in the Kinetics of Homogeneous, Heterogeneous, and Enzyme Catalysis

Autor:

Michael T. Ashby

Página:

1515

Sección:

Research: Science and Education

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

9

Periodo:

septiembre 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-09.txt

  • Documento número 1139224
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

CHEMX: An Instrument To Assess Students' Cognitive Expectations for Learning Chemistry

Autor:

Nathaniel Grove

Stacey Lowery Bretz

Página:

1524

Sección:

Chemical Education Research

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

9

Periodo:

septiembre 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-09.txt

  • Documento número 1139226
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pre-Service Teacher as Researcher: The Value of Inquiry in Learning Science

Autor:

Janice M. Hohloch

Nathaniel Grove

Stacey Lowery Bretz

Página:

1530

Sección:

Chemical Education Research

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

9

Periodo:

septiembre 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-09.txt

  • Documento número 1139227
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Aromaticity of Pericyclic Reaction Transition States

Autor:

Henry S. Rzepa

Página:

1535

Sección:

Chemical Education Research

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

9

Periodo:

septiembre 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-09.txt

  • Documento número 1139228
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using the Science Writing Heuristic To Improve Students' Understanding of General Equilibrium

Autor:

James A. Rudd, II

Thomas J. Greenbowe

Brian M. Hand

Página:

2007

Sección:

Chemical Education Research

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

12

Periodo:

diciembre 2007 ISN1 00219584

SrcID:

00219584-2007-12.txt

  • Documento número 1139336
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
  • Enlace directo