- importsource = "00219584-2010-01.txt"
- Artículo:
Developing Learning Objectives and Assessment Plans at a Variety of Institutions: Examples and Case Studies
- Autor:
Marcy H. Towns
- Página:
91
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 1140360
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Classifying End-of-Chapter Questions and Problems for Selected General Chemistry Textbooks Used in the United States
- Autor:
Kariluz Dvila
Vicente Talanquer
- Página:
97
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 1140361
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Comparative Study of French and Turkish Students' Ideas on Acid?Base Reactions
- Autor:
Aytekin Cokelez
- Página:
102
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 1140362
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“Gone” into Solution: Assessing the Effect of Hands-On Activity on Students’ Comprehension of Solubility
- Autor:
Laura B. Bruck
Aaron D. Bruck
Amy J. Phelps
- Página:
107
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 1140363
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Analysis of Undergraduate General Chemistry Students’ Misconceptions of the Submicroscopic Level of Precipitation Reactions
- Autor:
Resa M. Kelly,
Juliet H. Barrera
Saheed C. Mohamed
- Página:
113
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 1140364
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:25 a. m.
- Enlace directo