1. importsource = "03601315-2008-04.txt"
Se encontraron 99 resultados.
Artículo:

“Hits” (not “Discussion Posts”) predict student success in online courses: A double cross-validation study

Autor:

Cheryl Ramos

Errol Yudko

Página:

1174

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 983497
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What drives a successful e-Learning? An empirical investigation of the critical factors influencing learner satisfaction

Autor:

Pei-Chen Sun

Ray J. Tsai

Glenn Finger

Página:

1183

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 983498
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Performance analysis of GAME: A generic automated marking environment

Autor:

Michael Blumenstein

Steve Green

Shoshana Fogelman

Página:

1203

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 983499
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Attitudes, beliefs, and attendance in a hybrid course

Autor:

Errol Yudko

Randy Hirokawa

Robert Chi

Página:

1217

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 983500
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Limits of PowerPoint’s Power: Enhancing students’ self-efficacy and attitudes but not their behavior

Autor:

Joshua E. Susskind

Página:

1228

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 983501
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo