1. importsource = "03601315-2008-11.txt"
Se encontraron 84 resultados.
Artículo:

“A chimera of sorts”: Rethinking educational technology grant programs, courseware innovation, and the language of educational change

Autor:

William I. Wolff

Página:

1184

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 983604
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computer-based testing: An alternative for the assessment of Turkish undergraduate students

Autor:

Omur Akdemir

Ayse Oguz

Página:

1198

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 983605
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Toward interactive mobile synchronous learning environment with context-awareness service

Autor:

Yueh-Min Huang

Yen-Hung Kuo

Yen-Ting Lin

Página:

1205

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 983606
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Audience, integrity, and the living document: eFolio Minnesota and lifelong and lifewide learning with ePortfolios

Autor:

Darren Cambridge

Página:

1227

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 983607
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Web-based quiz-game-like formative assessment: Development and evaluation

Autor:

Tzu-Hua Wang

Página:

1247

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 983608
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo