1. isn = "001317848"
Se encontraron 164 resultados.
Artículo:

Transforming Practice in Urban Schools

Autor:

Etta R. Hollins

Resumen:

Study groups for teachers in low-achieving schools boosted both teachers’ professionalism and students' reading skills.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 792646
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Most Important Data

Autor:

Leslye S. Abrutyn

Resumen:

Student interviews reveal ways to improve practice and engage students.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 792647
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers as Walk-Through Partners

Autor:

James Bushman

Resumen:

Why walking through classes is a worthwhile exercise in teacher evaluation.

Página:

58

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 792648
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

My Year as a High School Student

Autor:

Deborah Waldron

Resumen:

A high school physics teacher enrolls in a 9th grade biology class.

Página:

63

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 792649
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What New Teachers Really Need

Autor:

Scott Mandel

Resumen:

Novice teachers want to know: How do I deal with the daily stress?

Página:

66

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 792650
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo