- isn = "0021921X"
- Artículo:
Over 25 short Instruction Demonstration Wideos from UCLA by James Lincoln and UCLA Physics and Astronomy, demoweb.physics.ucla.edu/instructional-videos
- Autor:
Martin Simon
- Página:
254
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
0021921X
- SrcID:
0031921X-2013-04.txt
- Documento número 1250651
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What is “modeling”? Six-minute video with Luke Diamond and Jennifer Dye, vimeo.com/channels/modelingphysics
- Autor:
Jane Jackson
- Página:
254
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
0021921X
- SrcID:
0031921X-2013-04.txt
- Documento número 1250652
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Horizon Research Releases 2012 National Survey of Science and Math Education, tinyurl.com/WS-NSSME
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
254
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
0021921X
- SrcID:
0031921X-2013-04.txt
- Documento número 1250653
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Electron — A Hundred Years Later!: The Electron: Its isolation and Measurement and the Determination of Some of Its Properties: Robert Andrews Millikan, Representing Electrons: A Biological Approach to Theoretical Entities: Theodore Arabatzis, The Electron; New Theory and Experiment: David Hestenes and Antonio Weingartshofer
- Autor:
John L. Hubisz
- Página:
255
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
0021921X
- SrcID:
0031921X-2013-04.txt
- Documento número 1250654
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
- Enlace directo