1. isn = "0021921X"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

Over 25 short Instruction Demonstration Wideos from UCLA by James Lincoln and UCLA Physics and Astronomy, demoweb.physics.ucla.edu/instructional-videos

Autor:

Martin Simon

Página:

254

Publicación:

The Physics Teacher

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

abril 2013

ISSN:

0021921X

SrcID:

0031921X-2013-04.txt

  • Documento número 1250651
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What is “modeling”? Six-minute video with Luke Diamond and Jennifer Dye, vimeo.com/channels/modelingphysics

Autor:

Jane Jackson

Página:

254

Publicación:

The Physics Teacher

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

abril 2013

ISSN:

0021921X

SrcID:

0031921X-2013-04.txt

  • Documento número 1250652
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Horizon Research Releases 2012 National Survey of Science and Math Education, tinyurl.com/WS-NSSME

Autor:

Dan MacIsaac

Página:

254

Publicación:

The Physics Teacher

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

abril 2013

ISSN:

0021921X

SrcID:

0031921X-2013-04.txt

  • Documento número 1250653
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Electron — A Hundred Years Later!: The Electron: Its isolation and Measurement and the Determination of Some of Its Properties: Robert Andrews Millikan, Representing Electrons: A Biological Approach to Theoretical Entities: Theodore Arabatzis, The Electron; New Theory and Experiment: David Hestenes and Antonio Weingartshofer

Autor:

John L. Hubisz

Página:

255

Publicación:

The Physics Teacher

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

abril 2013

ISSN:

0021921X

SrcID:

0031921X-2013-04.txt

  • Documento número 1250654
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:37 a. m.
  • Enlace directo