- isn = "03601315"
- Artículo:
Contextual learning theory: Concrete form and a software prototype to improve early education
- Autor:
Ton Mooij
- Página:
100
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-01.txt
- Documento número 92519
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Intensive use of ICT in school: Developing differences in students’ ICT expertise
- Autor:
Liisa Ilomäki
Pirkko Rantanen
- Página:
119
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-01.txt
- Documento número 92520
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pedagogical approaches for technology-integrated science teaching
- Autor:
Sara Hennessy
Jocelyn Wishart
Denise Whitelock
- Página:
137
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-01.txt
- Documento número 92521
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gestures in conversation – the significance of gestures and utterances hen children and preschool teachers create stories using the computer
- Autor:
Anna Klerfelt
- Página:
335
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 92522
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rethinking scaffolding in the information age
- Autor:
Nicola Yelland
Jennifer Masters
- Página:
362
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 92523
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo