- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
- Place presence, social presence, co-presence, and satisfaction in virtual worlds 
- Autor:
- Saniye Tugba Bulu 
- Página:
- 154 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712597
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The relationship between frequency of Facebook use, participation in Facebook activities, and student engagement 
- Autor:
- Reynol Junco 
- Página:
- 162 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712598
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Split-attention and redundancy effects on mobile learning in physical environments 
- Autor:
- Tzu-Chien Liu - Yi-Chun Lin - Meng-Jung Tsai - Fred Paas 
- Página:
- 172 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712599
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Scaffolding strategies for supporting middle school students’ online inquiry processes 
- Autor:
- Meilan Zhang - Chris Quintana 
- Página:
- 181 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712600
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Effects of a digital intervention on the development of algebraic expertise 
- Autor:
- Christian Bokhove - Paul Drijvers 
- Página:
- 197 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712601
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 