- importsource = "00219584-1989-04.txt"
- Artículo:
Application of the variational method to the particle-in-the box problem
- Autor:
David Keeports
- Página:
314
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
abril 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-04.txt
- Documento número 1135631
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Name things
- Autor:
Darnell Salyer
- Página:
318
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
abril 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-04.txt
- Documento número 1135632
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A new mnemonic scheme for applying the Aufbau principle
- Autor:
Raymond W. Parsons
- Página:
319
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
abril 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-04.txt
- Documento número 1135633
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Early research: An alternative for scientific formation
- Autor:
D. Cruz-Garritz
J. A. Chamizo
H. Torrens
- Página:
320
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
abril 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-04.txt
- Documento número 1135634
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Provocative replies: Two organic chemists look at organic chemistry lab. Chemist I: "I believe they can learn problem-solving and 'cooking' together - it's not an either/or situation."
- Autor:
Marjorie Kandel
- Página:
322
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
4
- Periodo:
abril 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-04.txt
- Documento número 1135635
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:53 a. m.
- Enlace directo