- importsource = "03601315-2008-04.txt"
- Artículo:
- A practical ontology query expansion algorithm for semantic-aware learning objects retrieval 
- Autor:
- Ming-Che Lee - Kun Hua Tsai AIT Tzone I. Wang 
- Página:
- 1240 
- Publicación:
- Computers & Education 
- Volúmen:
- 50 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- Mayo 2008 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2008-04.txt 
- Documento número 983502
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Autor:
- Mark John Taylor - David C. Pountney - M. Baskett 
- Página:
- 1258 
- Publicación:
- Computers & Education 
- Volúmen:
- 50 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- Mayo 2008 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2008-04.txt 
- Documento número 983503
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Exploring the relationship between emotions and the acquisition of computer knowledge 
- Autor:
- Robin H. Kay 
- Página:
- 1269 
- Publicación:
- Computers & Education 
- Volúmen:
- 50 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- Mayo 2008 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2008-04.txt 
- Documento número 983504
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Investigating university student preferences and beliefs about learning in the web-based context 
- Autor:
- Fang-Ying Yang - Chin-Chung Tsai 
- Página:
- 1284 
- Publicación:
- Computers & Education 
- Volúmen:
- 50 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- Mayo 2008 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2008-04.txt 
- Documento número 983505
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- ‘Because it’s boring, irrelevant and I don’t like computers’: Why high school girls avoid professionally-oriented ICT subjects 
- Autor:
- Neil Anderson - Colin Lankshear - Carolyn Timms 
- Página:
- 1304 
- Publicación:
- Computers & Education 
- Volúmen:
- 50 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- Mayo 2008 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2008-04.txt 
- Documento número 983506
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 