1. isn = "09636625"
Se encontraron 816 resultados.
Artículo:

Public engagement whit scientific evidence in health: A quelitetive study among primary–care patiens in an urban population.

Página:

612

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

25

Número:

5

Periodo:

Julio-2016

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2016-07.txt

  • Documento número 1296982
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

In-group rationalizations of risk and indoor tanning: A textual analysis of an online forum.

Página:

627

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

25

Número:

5

Periodo:

Julio-2016

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2016-07.txt

  • Documento número 1296983
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measuring the perceived uncertainty of scientific evidence and its relationship to engagement with science

Autor:

Joachim Retzbach

Lukas Otto

Michaela Maier

Página:

638

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

25

Número:

6

Periodo:

agosto 2016

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2016-08.txt

  • Documento número 1296984
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How certain is ‘certain’? Exploring how the English-language media reported the use of calibrated language in the Intergovernmental Panel on Climate Change’s Fifth Assessment Report

Autor:

Luke C. Collins

Brigitte Nerlich

Página:

656

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

25

Número:

6

Periodo:

agosto 2016

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2016-08.txt

  • Documento número 1296985
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Media sources, credibility, and perceptions of science: Learning about how people learn about science

Autor:

Bruno Takahashi

Edson C. Tandoc, Jr

Página:

674

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

25

Número:

6

Periodo:

agosto 2016

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2016-08.txt

  • Documento número 1296986
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Enlace directo