- sec = "Education"
- Artículo:
Student understanding of symmetry and Gauss's law of electricity
- Autor:
Chandralekha Singh
- Página:
923-
- Sección:
Physics Education Research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
74
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2006-10.txt
- Documento número 910719
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Knowledge organization and activation in physics problem solving
- Autor:
Mel S. Sabella
Edward F. Redish
- Página:
1017
- Sección:
PHYSICS EDUCATION RESEARCH
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
75
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2007-11.txt
- Documento número 910951
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of multiple internal representations on context-rich instruction
- Autor:
Nathaniel Lasry
Mark W. Aulls
- Página:
1030
- Sección:
PHYSICS EDUCATION RESEARCH
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
75
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2007-11.txt
- Documento número 910952
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting instructional change via co-teaching
- Autor:
Charles Henderson
Andrea Beach
Michael Famiano
- Página:
274
- Sección:
Physics education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-03.txt
- Documento número 911209
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Conceptual development about motion and force in elementary and middle school students
- Autor:
Dewey I. Dykstra, Jr.
Dale R. Sweet
- Página:
468
- Sección:
Physics education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-04.txt
- Documento número 911225
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Enlace directo