- per = ("Verano 1993")
- Artículo:
Instruction in the Use of morphemes: a case review
- Autor:
Karen Hux
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-03.txt
- Documento número 1569449
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The development of a competence list for teacher of students with learning disabilities
- Autor:
Anne Graves
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1993-03.txt
- Documento número 1569450
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The context of failure in the primary grades: risk factors in lox and high referral rate classrooms
- Autor:
Russell J. Skiba
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-02.txt
- Documento número 1569804
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Consultants’ use of jargon during intervention presentation: an evaluation of presentation modality and type of intervention
- Autor:
Susan P. Hyatt
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-02.txt
- Documento número 1569805
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of behavioral problems analysis verses instructional environment information on teachers’ perceptions
- Autor:
Seth F. Aldrich
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-02.txt
- Documento número 1569806
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo