- sec = "Education"
- Artículo:
Student ideas regarding entropy and the second law of thermodynamics in an introductory physics course
- Autor:
Warren M. Christensen
David E. Meltzer
C. A. Ogilvie
- Página:
907
- Sección:
Physics education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-10.txt
- Documento número 911300
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Impact of multimedia learning modules on an introductory course on electricity and magnetism
- Autor:
Timothy Stelzer
David T. Brookes
Gary Gladding
José P. Mestre
- Página:
755
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 911471
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do advanced physics students learn from their mistakes without explicit intervention?
- Autor:
Andrew Mason
Chandralekha Singh
- Página:
760
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 911472
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What happens between pre- and post-tests: Multiple measurements of student understanding during an introductory physics course
- Autor:
Andrew F. Heckler
Eleanor C. Sayre
- Página:
768
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 911473
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student understanding of the direction of the magnetic force on a charged particle
- Autor:
Thomas M. Scaife
Andrew F. Heckler
- Página:
869
- Sección:
Physic education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-08.txt
- Documento número 911488
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:56 a. m.
- Enlace directo