- sec = "Education"
- Artículo:
Students’ difficulties with tension in massless strings
- Autor:
S. Flores-García
L. L. Alfaro-Avena
J. E. Chávez-Pierce
J. Luna-González
M. D. González-Quezada
- Página:
1412
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-12.txt
- Documento número 911571
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student understanding of calorimetry in introductory calculus-based physics
- Autor:
Warren M. Christensen, David E. Meltzer, and Ngoc-Loan Nguyen
- Página:
1168
- Sección:
PHYSICS EDUCATION RESEARCH
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
79
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2011-11.txt
- Documento número 911718
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:57 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Experiencing conceptual change about teaching: A case study from astronomy
- Autor:
Janelle M. Bailey and Kentaro Nagamine
- Página:
542
- Sección:
PHYSICS EDUCATION RESEARCH
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
80
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2012
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2012-06.txt
- Documento número 911804
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparing large lecture mechanics curricula using the Force Concept Inventory: A five thousand student study
- Autor:
Marcos D. Caballero, Edwin F. Greco, Eric R. Murray, Keith R. Bujak, M. Jackson Marr, Richard Catrambone, Matthew A. Kohlmyer, and Michael F. Schatz
- Página:
638
- Sección:
PHYSICS EDUCATION RESEARCH
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2012
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2012-07.txt
- Documento número 911817
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A qualitative approach to teaching capacitive circuits
- Autor:
David P. Smith
Paul van Kampen
- Página:
389
- Sección:
Physics Education Research
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
May 2013
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2013-05.txt
- Documento número 911965
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:00 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:00 a. m.
- Enlace directo