- importsource = "00219584-1984-10.txt"
- Artículo:
Dorothy Wrinch and a search for the structure of proteins
- Autor:
Maureen M. Julian
- Página:
890
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-10.txt
- Documento número 1132839
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Antimetabolites of coenzyme Q and their potential clinical use as antitumor agents: A new biochemical approach to cancer chemotherapy
- Autor:
Karl Folkers
Thomas H. Porter
- Página:
892
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-10.txt
- Documento número 1132840
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examples of diastereomers
- Autor:
William Bell
- Página:
901
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-10.txt
- Documento número 1132841
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A biochemistry course for high-ability secondary students
- Autor:
Marie Sherman
- Página:
902
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-10.txt
- Documento número 1132842
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How can science survive in the high school?
- Autor:
Gene P. Buzzard
- Página:
904
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-10.txt
- Documento número 1132843
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo