1. importsource = "00368075-2012-03-02.txt"
Se encontraron 86 resultados.
Artículo:

Biased Signaling Pathways in ?2-Adrenergic Receptor Characterized by 19F-NMR

Autor:

Jeffrey J. Liu

Reto Horst

Vsevolod Katritch

Resumen:

Selective effects of different ligands provide insights into the structural plasticity of receptor signaling.

Página:

1106

Publicación:

Science

Volúmen:

335

Número:

6072

Fecha:

2 marzo 2012

ISSN:

00368075

SrcID:

00368075-2012-03-02.txt

  • Documento número 1341866
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Catalysis and Sulfa Drug Resistance in Dihydropteroate Synthase

Autor:

Mi-Kyung Yun

Yinan Wu

Zhenmei Li

Resumen:

Structures of a target enzyme in the bacteria that cause anthrax and bubonic plague may lead to effective drugs.

Página:

1110

Publicación:

Science

Volúmen:

335

Número:

6072

Fecha:

2 marzo 2012

ISSN:

00368075

SrcID:

00368075-2012-03-02.txt

  • Documento número 1341867
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Identification of the Social and Cognitive Processes Underlying Human Cumulative Culture

Autor:

L. G. Dean

R. L. Kendal

S. J. Schapiro

Resumen:

Humans not only watch and imitate each other but also learn from each other in multiple ways.

Página:

1114

Publicación:

Science

Volúmen:

335

Número:

6072

Fecha:

2 marzo 2012

ISSN:

00368075

SrcID:

00368075-2012-03-02.txt

  • Documento número 1341868
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Effects of Experience and Attrition for Novice High-School Science and Mathematics Teachers

Autor:

Gary T. Henry

C. Kevin Fortner

Kevin C. Bastian

Resumen:

New teachers face a steep learning curve, and those who fall off tend to leave teaching.

Página:

1118

Publicación:

Science

Volúmen:

335

Número:

6072

Fecha:

2 marzo 2012

ISSN:

00368075

SrcID:

00368075-2012-03-02.txt

  • Documento número 1341869
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comment on “Phonemic Diversity Supports a Serial Founder Effect Model of Language Expansion from Africa”

Autor:

T. Florian Jaeger

Daniel Pontillo

Peter Graff

Página:

1042

Publicación:

Science

Volúmen:

335

Número:

6072

Fecha:

2 marzo 2012

ISSN:

00368075

SrcID:

00368075-2012-03-02.txt

  • Documento número 1341870
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
  • Enlace directo