- importsource = "03601315-2007-12.txt"
- Artículo:
Computer usage and the validity of self-assessed computer competence among first-year business students.
- Autor:
Ballantine, Joan A.
McCourt Larres, Patricia
Oyelere, Peter
- Página:
976
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-12.txt
- Documento número 983422
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparing computer-supported dynamic modeling and ‘paper & pencil’ concept mapping technique in students’ collaborative activity.
- Autor:
Komis, Vassilis
Ergazaki, Marida
Zogza, Vassiliki
- Página:
991
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-12.txt
- Documento número 983423
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Common needs and different agendas: How trainee teachers make progress in their ability to use ICT in subject teaching. Some lessons from the UK.
- Autor:
Haydn, Terry Anthony
Barton, Roy
- Página:
1018
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-12.txt
- Documento número 983424
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Visualization of participation: Does it contribute to successful computer-supported collaborative learning?
- Autor:
Janssen, Jeroen
Erkens, Gijsbert
Kanselaar, Gellof
- Página:
1037
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-12.txt
- Documento número 983425
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Surveying instructor and learner attitudes toward e-learning.
- Autor:
Liaw, Shu-Sheng
Huang, Hsiu-Mei
Chen, Gwo-Dong.
- Página:
1066
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-12.txt
- Documento número 983426
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Enlace directo