1. importsource = "03601315-2008-08.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

Using adaptive e-news to improve undergraduate programming courses with hybrid format

Autor:

G.D. Chen

C.K. Chang

C.Y. Wang

Página:

239

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983542
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Supply chain simulator: A scenario-based educational tool to enhance student learning

Autor:

Atiq Siddiqui

Mehmood Khan

Sohail Akhtar

Página:

252

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983543
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A blog-based dynamic learning map

Autor:

Kun Te Wang

Yueh-Min Huang

Yu-Lin Jeng

Tzone-I Wang

Página:

262

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983544
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Group mirrors to support interaction regulation in collaborative problem solving

Autor:

Patrick Jermann

Pierre Dillenbourg

Página:

279

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983545
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Constructions of dynamic geometry: A study of the interpretative flexibility of educational software in classroom practice

Autor:

Kenneth Ruthven

Sara Hennessy

Rosemary Deaney

Página:

297

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983546
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo