1. importsource = "03601315-2012-09.txt"
Se encontraron 116 resultados.
Artículo:

Assessment of programming language learning based on peer code review model: Implementation and experience report

Autor:

Yanqing Wang, Hang Li, Yuqiang Feng, Yu Jiang, Ying Liu

Página:

412

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984358
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teacher beliefs and technology integration practices: A critical relationship

Autor:

Peggy A. Ertmer, Anne T. Ottenbreit-Leftwich, Olgun Sadik, Emine Sendurur, Polat Sendurur

Página:

423

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984359
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Trialing cartoons: Teachers’ attitudes towards animation as an ELT instructional tool

Autor:

C.A. DeCoursey

Página:

436

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984360
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Trainee teachers’ mental effort in learning spreadsheet through self-instructional module based on Cognitive Load Theory

Autor:

Zaidatun Tasir, Ong Chiek Pin

Página:

449

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984361
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Applying the Practical Inquiry Model to investigate the quality of students’ online discourse in an information ethics course based on Bloom’s teaching goal and Bird’s 3C model

Autor:

Chien-Jen Liu, Shu Ching Yang

Página:

466

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984362
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo