1. sec = "Education"
Se encontraron 848 resultados.
Artículo:

A direct comparison of conceptual learning and problem solving ability in traditional and studio style classrooms

Autor:

Chance Hoellwarth

Matthew J. Moelter

Randall D. Knight

Página:

459

Sección:

Physics education research section

Publicación:

American Journal Of Physics

Volúmen:

73

Número:

5

Periodo:

May 2005

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2005-05.txt

  • Documento número 839885
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Relation between students’ problem-solving performance and representational format

Autor:

David E. Meltzer

Página:

463

Sección:

Physics education research section

Publicación:

American Journal Of Physics

Volúmen:

73

Número:

5

Periodo:

May 2005

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2005-05.txt

  • Documento número 839886
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The challenges of instructional change under the best of circumstances

Autor:

Charles Henderson

Página:

778

Sección:

Physics education research section

Publicación:

American Journal Of Physics

Volúmen:

73

Número:

8

Periodo:

August 2005

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2005-08.txt

  • Documento número 839940
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student understanding of induced current

Autor:

Heidi V. Mauk

Dan Hingley

Resumen:

Using tutorials in introductory physics to teach electricity and magnetism

Página:

1164

Sección:

Physics education research section

Publicación:

American Journal Of Physics

Volúmen:

73

Número:

12

Periodo:

December 2005

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2005-12.txt

  • Documento número 839990
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Interpreting FCI scores

Autor:

Vicent P. Coletta

Jeffrey A. Phillips

Resumen:

Normalized gain, preinstruction scores, and scientific reasoning ability

Página:

1164

Sección:

Physics education research section

Publicación:

American Journal Of Physics

Volúmen:

73

Número:

12

Periodo:

December 2005

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2005-12.txt

  • Documento número 839991
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
  • Enlace directo