- sec = "Education"
- Artículo:
A direct comparison of conceptual learning and problem solving ability in traditional and studio style classrooms
- Autor:
Chance Hoellwarth
Matthew J. Moelter
Randall D. Knight
- Página:
459
- Sección:
Physics education research section
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2005-05.txt
- Documento número 839885
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relation between students’ problem-solving performance and representational format
- Autor:
David E. Meltzer
- Página:
463
- Sección:
Physics education research section
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2005-05.txt
- Documento número 839886
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The challenges of instructional change under the best of circumstances
- Autor:
Charles Henderson
- Página:
778
- Sección:
Physics education research section
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
73
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2005-08.txt
- Documento número 839940
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student understanding of induced current
- Autor:
Heidi V. Mauk
Dan Hingley
- Resumen:
Using tutorials in introductory physics to teach electricity and magnetism
- Página:
1164
- Sección:
Physics education research section
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
73
- Número:
12
- Periodo:
December 2005
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2005-12.txt
- Documento número 839990
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interpreting FCI scores
- Autor:
Vicent P. Coletta
Jeffrey A. Phillips
- Resumen:
Normalized gain, preinstruction scores, and scientific reasoning ability
- Página:
1164
- Sección:
Physics education research section
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
73
- Número:
12
- Periodo:
December 2005
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2005-12.txt
- Documento número 839991
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo