- sec = "Education"
- Artículo:
An exploration of gender-role expectations and conflict among women rugby players
- Autor:
Melissa A. Fallon
LaRae M. Jome
- Página:
311
- Sección:
Girls and Women in Education and Science
- Publicación:
Psychology of Women Quaterly
- Volúmen:
31
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03616843
- SrcID:
03616843-2007-03.txt
- Documento número 1294842
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From the Guest Co-Editors: What Do We Know and Need to Learn About Diversity Education and Training?
- Autor:
Myrtle P. Bell
David A. Kravitz
- Página:
301
- Sección:
Special issue: diversity education and training
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-03.txt
- Documento número 888459
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of learning about gender discrimination on adolescent girls' attitudes toward and interest in science
- Autor:
Erica S. Weisgram
Rebecca S. Bigler
- Página:
262
- Sección:
Girls and Women in Education and Science
- Publicación:
Psychology of Women Quaterly
- Volúmen:
31
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03616843
- SrcID:
03616843-2007-03.txt
- Documento número 823572
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Voice matters: buffering the impact of a negative climate for women in science
- Autor:
Isis H. Settles
Lilia M. Cortina
Abigail J. Stewart
- Página:
270
- Sección:
Girls and Women in Education and Science
- Publicación:
Psychology of Women Quaterly
- Volúmen:
31
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03616843
- SrcID:
03616843-2007-03.txt
- Documento número 823573
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
University students from single-sex and coeducational high schools: differences in majors and attitudes at a catholic university
- Autor:
Christie P. Karpiak
James P. Buchanan
Megan Hosey
- Página:
282
- Sección:
Girls and Women in Education and Science
- Publicación:
Psychology of Women Quaterly
- Volúmen:
31
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03616843
- SrcID:
03616843-2007-03.txt
- Documento número 823574
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:54 a. m.
- Enlace directo