- sec = "COLUMNS"
- Artículo:
Apparatus for teaching physics
- Autor:
Paulo Simeao Carvalho
Adriano Sampaio e Sousa
- Resumen:
An inexpensive technique to measure coefficients of friction with rolling solids
- Página:
548
- Sección:
Columns
- Publicación:
Physics Teacher, The
- Volúmen:
43
- Número:
8
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2005-08.txt
- Documento número 1248863
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Little gems
- Sub título:
Detecting the hard drive in an iPod
- Autor:
David Kagan
- Página:
551
- Sección:
Columns
- Publicación:
Physics Teacher, The
- Volúmen:
43
- Número:
8
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2005-08.txt
- Documento número 1248864
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From our files
- Autor:
David L. Mott
- Resumen:
Demonstrating conservation of angular momentum
- Página:
552
- Sección:
Columns
- Publicación:
Physics Teacher, The
- Volúmen:
43
- Número:
8
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2005-08.txt
- Documento número 1248865
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Physics challenge for teachers and students
- Autor:
Boris Korsunsky
- Página:
553
- Sección:
Columns
- Publicación:
Physics Teacher, The
- Volúmen:
43
- Número:
8
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2005-08.txt
- Documento número 1248866
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
For the new teacher
- Autor:
Mark Vondracek
- Resumen:
Improving student comprehension by thinking about a topic in multiple ways
- Página:
554
- Sección:
Columns
- Publicación:
Physics Teacher, The
- Volúmen:
43
- Número:
8
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2005-08.txt
- Documento número 1248867
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:25 a. m.
- Enlace directo