- importsource = "2002-08.txt"
- Artículo:
Resources for Student Assessment Graded Multiple Choice Questions: Rewarding Understanding and Preventing Plagiarism
- Autor:
G. S. Denyer
D. Hancock
- Página:
961
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2002-08.txt
- Documento número 1668755
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:18 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Determining Oxidation–Reduction on a Simple Number Line
- Autor:
Amy L. Cox
James R. Cox
- Página:
965
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2002-08.txt
- Documento número 1668756
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:18 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding Biochemical Dissociation Constants: A Temporal Perspective
- Autor:
Henry Jakubowski
- Página:
968
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2002-08.txt
- Documento número 1668757
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:18 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Graphical Approach to Determine the Isoelectric Point and Charge of Small Peptides from pH 0 to 14
- Autor:
Gabriele D'Andrea
Giuseppe Di Nicolantonio
- Página:
972
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2002-08.txt
- Documento número 1668758
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:18 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Plants and Chemistry: A Teaching Course Based on the Chemistry of Substances of Plant Origin
- Autor:
Katia Andreoli
Franco Calascibetta
Luigi Campanella
Gabriele Favero
Francesca Occhionero
- Página:
976
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2002-08.txt
- Documento número 1668759
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:18 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:18 p. m.
- Enlace directo