- importsource = "00219584-1984-10.txt"
- Artículo:
Where have all the students gone?
- Autor:
J. N. Spencer
- Página:
906
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-10.txt
- Documento número 1132844
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Defuzzing tennis balls-for a shattering game of hard ball
- Autor:
Leon S. Ciereszko
- Página:
907
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-10.txt
- Documento número 1132845
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How to get the most from the dichromate volcano demonstration: Aluminothermy
- Autor:
William C. Trogler
- Página:
908
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-10.txt
- Documento número 1132846
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Suitable light sources and spectroscopes for student observation of emission spectra in lecture halls
- Autor:
Elvin Hughes
- Página:
908
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-10.txt
- Documento número 1132847
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sensitivity enhancement by signal averaging in pulsed/Fourier transform NMR spectroscopy
- Autor:
Dallas L. Rabenstein
- Página:
909
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-10.txt
- Documento número 1132848
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:35 a. m.
- Enlace directo