- importsource = "00219584-2005-06.txt"
- Artículo:
JCE WebWare: Web-Based Learning Aids. JavaScript Programs To Calculate Thermodynamic Properties Using Cubic Equations of State
- Autor:
Patrick J. Barrie
- Página:
960
- Sección:
Information - Textbooks - Media - Resources
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 651886
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Global Leadership in Science and Technology
- Autor:
John W. Moore
- Página:
807
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 1138048
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Especially for High School Teachers. Chemistry Teacher Connections
- Autor:
Diana S. Mason
- Página:
809
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 1138049
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Advances: Mechanism of Copper Acquisition by Methanotrophs; Honey Bees Use Pheromone To Delay Behavioral Maturation; Liquid Crystal Cylinders
- Autor:
Angela G. King
- Página:
810
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 1138050
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Professional Infrastructure for Supporting the Undergraduate Research Enterprise on Campus
- Página:
825
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 1138051
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo