- importsource = "00219584-2007-12.txt"
- Artículo:
Scholarships for High School Teachers
- Autor:
Bryce Hach
- Página:
1896
- Sección:
Commentary
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2007 ISN1 00219584
- SrcID:
00219584-2007-12.txt
- Documento número 1139301
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Playing on the Periodic Table
- Autor:
Laura E. Slocum
- Página:
1897
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2007 ISN1 00219584
- SrcID:
00219584-2007-12.txt
- Documento número 1139302
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Advances: Sleeping Beauty "Jumping Gene" Shows Promise for Sickle Cell Gene Therapy; Protein-Enriched Milk May Reduce Need for Antibiotics in Animal Feed; Drug Transforms Muscle Cells to Nerve Cells
- Autor:
Angela King
- Página:
1898
- Sección:
Reports from Other Journals
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2007 ISN1 00219584
- SrcID:
00219584-2007-12.txt
- Documento número 1139303
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Most Beautiful Theories. 2006 James Flack Norris Award
- Autor:
Brian P. Coppola
- Página:
1902
- Sección:
Award Address
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2007 ISN1 00219584
- SrcID:
00219584-2007-12.txt
- Documento número 1139304
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Origin of the Soxhlet Extractor
- Autor:
William B. Jensen
- Página:
1913
- Sección:
Ask the Historian
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2007 ISN1 00219584
- SrcID:
00219584-2007-12.txt
- Documento número 1139305
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:18 a. m.
- Enlace directo