1. importsource = "00219584-2011-12.txt"
Se encontraron 111 resultados.
Artículo:

Fostering Multirepresentational Levels of Chemical Concepts: A Framework To Develop Educational Software

Autor:

Guilherme A. Marson

Bayardo B. Torres

Página:

1616

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-12.txt

  • Documento número 1141241
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrated Laboratories: Laying the Foundation for Undergraduate Research Experiences

Autor:

Debra K. Dillner

Robert F. Ferrante

Jeffrey P. Fitzgerald

Maria J. Schroeder

Página:

1623

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-12.txt

  • Documento número 1141242
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Survey of the Practices, Procedures, and Techniques in Undergraduate Organic Chemistry Teaching Laboratories

Autor:

Christopher B. Martin

Monica Schmidt

Michael Soniat

Página:

1630

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-12.txt

  • Documento número 1141243
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Getting a Bigger Picture in Less Time: Viewing Curriculum Reform in a Chinese Graduate Chemistry Program through the Lens of an Organic Structure Analysis Course

Autor:

Jiahai Ma

Página:

1639

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-12.txt

  • Documento número 1141244
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning Organic Chemistry through a Study of Semiochemicals

Autor:

Johannes Pernaa

Maija Aksela

Página:

1644

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-12.txt

  • Documento número 1141245
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
  • Enlace directo