- importsource = "00219584-2011-12.txt"
- Artículo:
Fostering Multirepresentational Levels of Chemical Concepts: A Framework To Develop Educational Software
- Autor:
Guilherme A. Marson
Bayardo B. Torres
- Página:
1616
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-12.txt
- Documento número 1141241
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrated Laboratories: Laying the Foundation for Undergraduate Research Experiences
- Autor:
Debra K. Dillner
Robert F. Ferrante
Jeffrey P. Fitzgerald
Maria J. Schroeder
- Página:
1623
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-12.txt
- Documento número 1141242
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Survey of the Practices, Procedures, and Techniques in Undergraduate Organic Chemistry Teaching Laboratories
- Autor:
Christopher B. Martin
Monica Schmidt
Michael Soniat
- Página:
1630
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-12.txt
- Documento número 1141243
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Getting a Bigger Picture in Less Time: Viewing Curriculum Reform in a Chinese Graduate Chemistry Program through the Lens of an Organic Structure Analysis Course
- Autor:
Jiahai Ma
- Página:
1639
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-12.txt
- Documento número 1141244
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning Organic Chemistry through a Study of Semiochemicals
- Autor:
Johannes Pernaa
Maija Aksela
- Página:
1644
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-12.txt
- Documento número 1141245
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:32 a. m.
- Enlace directo