1. importsource = "03601315-2008-08.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

Student perceptions of collaborative learning, social presence and satisfaction in a blended learning environment: Relationships and critical factors

Autor:

Hyo-Jeong So

Thomas A. Brush

Página:

318

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983547
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An enhanced genetic approach to optimizing auto-reply accuracy of an e-learning system

Autor:

Gwo-Jen Hwang

Peng-Yeng Yin

Tzu-Ting Wang

Judy C.R. Tseng

Gwo-Haur Hwang

Página:

337

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983548
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of CD-ROM storybook reading on low SES kindergarteners’ emergent literacy as a function of learning context

Autor:

Adina Shamir

Ofra Korat

Nili Barbi

Página:

354

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983549
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Data mining in course management systems: Moodle case study and tutorial

Autor:

Cristóbal Romero

Sebastián Ventura

Enrique García

Página:

368

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983550
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Autism and digital learning environments: Processes of interaction and mediation

Autor:

Liliana M. Passerino

Lucila M. Costi Santarosa

Página:

385

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983551
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo