1. importsource = "03601315-2008-04.txt"
Se encontraron 99 resultados.
Artículo:

Investigating the relationships among instructional strategies and learning styles in online environments

Autor:

Omur Akdemir

Tiffany A. Koszalka

Página:

1451

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 983517
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluating student response to WeBWorK, a web-based homework delivery and grading system

Autor:

Vicki Roth

Volodymyr Ivanchenko

Nicholas Record

Página:

1462

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 983518
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What is important in electronic textbooks for students of different achievement levels?

Autor:

Piret Luik

Jaan Mikk

Página:

1483

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 983519
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Typology of college student perception on institutional e-learning issues – An extension study of a teacher’s typology in Taiwan

Autor:

Yu-Hui Tao

Página:

1495

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 983520
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The development of a formative scenario-based computer assisted assessment tool in psychology for teachers: The PePCAA project

Autor:

Victoria Crisp, Christine Ward

Página:

1509

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 983521
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo