- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
- Visual attention for solving multiple-choice science problem: An eye-tracking analysis 
- Autor:
- Meng-Jung Tsai - Huei-Tse Hou - Meng-Lung Lai - Wan-Yi Liu - Fang-Ying Yang 
- Página:
- 375 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712617
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The use of video technology for providing feedback to students: Can it enhance the feedback experience for staff and students? 
- Autor:
- Anne Crook - Alice Mauchline - Stephen Maw - Clare Lawson - Robyn Drinkwater - Karsten Lundqvist - Paul Orsmond - Stephen Gomez - Julian Park 
- Página:
- 386 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712618
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Opening The Door: An evaluation of the efficacy of a problem-based learning game 
- Autor:
- Scott J. Warren - Mary Jo Dondlinger - Julie McLeod - Chris Bigenho 
- Página:
- 397 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712619
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- School principals at their lonely work: Recording workday practices through ESM logs 
- Autor:
- Verónica López - Luis Ahumada - Sergio Galdames - Romina Madrid 
- Página:
- 413 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712620
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Do mathematicians integrate computer algebra systems in university teaching? Comparing a literature review to an international survey study 
- Autor:
- Neil Marshall - Chantal Buteau - Daniel H. Jarvis - Zsolt Lavicza 
- Página:
- 423 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712621
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 