- importsource = "00219584-2011-01.txt"
- Artículo:
The Story of Nanomaterials in Modern Technology: An Advanced Course for Chemistry Teachers
- Autor:
Ron Blonder
- Página:
49
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-01.txt
- Documento número 1140832
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Challenges of Trainees in a Multidisciplinary Research Program: Nano-Biotechnology
- Autor:
Christina Kriegel
Jessica Koehne
Sally Tinkle
Andrew D. Maynard
Rodney A. Hill
- Página:
53
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-01.txt
- Documento número 1140833
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parameter Sensitivity Study of the Unreacted-Core Shrinking Model: A Computer Activity for Chemical Reaction Engineering Courses
- Autor:
Ignacio Tudela
Pedro Bonete
Andrs Fullana
Juan Antonio Conesa
- Página:
56
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-01.txt
- Documento número 1140834
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Heterogeneous Catalysis: On Bathroom Mirrors and Boiling Stones
- Autor:
Albert P. Philipse
- Página:
59
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-01.txt
- Documento número 1140835
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Representing Rate Equations for Enzyme-Catalyzed Reactions
- Autor:
Addison Ault
- Página:
63
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-01.txt
- Documento número 1140836
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Enlace directo