- importsource = "03601315-2010-09.txt"
- Artículo:
The e-capacity of primary schools: Development of a conceptual model and scale construction from a school improvement perspective
- Autor:
Ruben Vanderlinde
Johan van Braak
- Página:
541
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983960
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
e-Learning process management and the e-learning performance: Results of a European empirical study
- Autor:
Maja ?ukuši?
Nikša Alfirevi?
Andrina Grani?
Željko Gara?a
- Página:
554
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983961
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using game theory and Competition-based Learning to stimulate student motivation and performance
- Autor:
Juan C. Burguillo
- Página:
566
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983962
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Contextually relevant pedagogical agents: Visual appearance, Stereotypes, and first impressions and their impact on learning
- Autor:
George Veletsianos
- Página:
576
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983963
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
On-line synchronous scientific argumentation learning: Nurturing students' argumentation ability and conceptual change in science context
- Autor:
Kuan-Hue Yeh
Hsiao-Ching She
- Página:
586
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983964
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo