- isn = "09388982"
- Artículo:
Help For Struggling Writers; Strategic Instruction And Social Identity Formation In High School
- Autor:
James L. Collins
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1996
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1996-03.txt
- Documento número 1569516
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching adolescents with learning disabilities and low achievers to plan, write, and revise compare-and-contrast essays
- Autor:
Bernice Y. L. Wong
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1997
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1997-01.txt
- Documento número 1569517
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Proofreading for students with learning disabilities: integrating computer and strategy use
- Autor:
David McNaughton
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1997
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1997-01.txt
- Documento número 1569518
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Community-based early reading intervention for at-risk first graders
- Autor:
Patricia F. Vadasy
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1997
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1997-01.txt
- Documento número 1569519
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of an individualized, context-based social skills training program for children with learning disabilities
- Autor:
Judith Wiener
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1997
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1997-01.txt
- Documento número 1569520
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo