1. pub = "Journal of Consumer Research"
Se encontraron 1301 resultados.
Artículo:

Designing the Solution: The Impact of Constraints on Consumers' Creativity

Understanding Consumer Evaluations of Mixed Affective Experiences

Using Stylistic Properties of Ad Pictures to Communicate with Consumers

Coping: A Multidimensional, Hierarchical Framework of Responses to Stressful Consumption Episodes

Penny Wise and Pound Foolish: The Left-Digit Effect in Price Cognition

Autor:

C. Page Moreau

Darren W. Dahl  

Loraine Lau-Gesk  

Laura A. Peracchio

Joan Meyers-Levy  

Adam Duhachek  

Manoj Thomas

Vicki Morwitz

Página:

13  

23  

29  

41  

54  

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

32

Número:

1

Periodo:

june 2005

SrcID:

00935301-2005-01.txt

  • Documento número 251403
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Let Us Eat and Drink, for Tomorrow We Shall Die: Effects of Mortality Salience and Self-Esteem on Self-Regulation in Consumer Choice

Autor:

Rosellina Ferraro

Baba Shiv

James R. Bettman

Página:

65  

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

32

Número:

1

Periodo:

june 2005

SrcID:

00935301-2005-01.txt

  • Documento número 251404
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Information Accessibility as a Moderator of Judgments: The Role of Content versus Retrieval Ease

Shades of Meaning: The Effect of Color and Flavor Names on Consumer Choice

The Low Literate Consumer

Invisible Brands: An Ethnography of Households and the Brands in Their Kitchen Pantries

The Development of Self-Brand Connections in Children and Adolescents

Credit Cards as Lifestyle Facilitators

The Effect of Multiple Extrinsic Cues on Quality Perceptions: A Matter of Consistency

Incidental and Task-Related Affect: A Re-Inquiry and Extension of the Influence of Affect on Choice

Postassimilationist Ethnic Consumer Research: Qualifications and Extensions

Beyond the Extended Self: Loved Objects and Consumers' Identity Narratives

Autor:

Alice M. Tybout

Brian Sternthal

Prashant Malaviya

Georgios A. Bakamitsos

Se-Bum Park  

Elizabeth G. Miller

Barbara E. Kahn  

Natalie Ross Adkins

Julie L. Ozanne  

Jennifer Chang Coupland  

Lan Nguyen Chaplin

Deborah Roedder John  

Matthew J. Bernthal

David Crockett

Randall L. Rose  

Anthony D. Miyazaki

Dhruv Grewal

Ronald C. Goodstein  

Nitika Garg

J. Jeffrey Inman

Vikas Mittal  

Søren Askegaard

Eric J. Arnould

Dannie Kjeldgaard  

Aaron C. Ahuvia

Página:

76  

86  

93  

106  

119  

130  

146  

154  

160  

171  

Sección:

Re-Inquiries

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

32

Número:

1

Periodo:

june 2005

SrcID:

00935301-2005-01.txt

  • Documento número 251405
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Resource Allocation in Households with Women as Chief Wage Earners

Autor:

Suraj Commuri

James W. Gentry

Página:

185

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

32

Número:

2

Periodo:

September 2005

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2005-02.txt

  • Documento número 251406
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Inferences about the Brand from Counterstereotypical Service Providers

Autor:

Shashi Matta

Valerie S. Folkes

Página:

196

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

32

Número:

2

Periodo:

September 2005

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2005-02.txt

  • Documento número 251407
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
  • Enlace directo