- pub = "Journal of consumer research"
- Artículo:
- Designing the Solution: The Impact of Constraints on Consumers' Creativity - Understanding Consumer Evaluations of Mixed Affective Experiences - Using Stylistic Properties of Ad Pictures to Communicate with Consumers - Coping: A Multidimensional, Hierarchical Framework of Responses to Stressful Consumption Episodes - Penny Wise and Pound Foolish: The Left-Digit Effect in Price Cognition 
- Autor:
- C. Page Moreau - Darren W. Dahl - Loraine Lau-Gesk - Laura A. Peracchio - Joan Meyers-Levy - Adam Duhachek - Manoj Thomas - Vicki Morwitz 
- Página:
- 13 - 23 - 29 - 41 - 54 
- Publicación:
- Journal of Consumer Research 
- Volúmen:
- 32 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- june 2005 
- SrcID:
- 00935301-2005-01.txt 
- Documento número 251403
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
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- Artículo:
- Let Us Eat and Drink, for Tomorrow We Shall Die: Effects of Mortality Salience and Self-Esteem on Self-Regulation in Consumer Choice 
- Autor:
- Rosellina Ferraro - Baba Shiv - James R. Bettman 
- Página:
- 65 
- Publicación:
- Journal of Consumer Research 
- Volúmen:
- 32 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- june 2005 
- SrcID:
- 00935301-2005-01.txt 
- Documento número 251404
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
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- Artículo:
- Information Accessibility as a Moderator of Judgments: The Role of Content versus Retrieval Ease - Shades of Meaning: The Effect of Color and Flavor Names on Consumer Choice - The Low Literate Consumer - Invisible Brands: An Ethnography of Households and the Brands in Their Kitchen Pantries - The Development of Self-Brand Connections in Children and Adolescents - Credit Cards as Lifestyle Facilitators - The Effect of Multiple Extrinsic Cues on Quality Perceptions: A Matter of Consistency - Incidental and Task-Related Affect: A Re-Inquiry and Extension of the Influence of Affect on Choice - Postassimilationist Ethnic Consumer Research: Qualifications and Extensions - Beyond the Extended Self: Loved Objects and Consumers' Identity Narratives 
- Autor:
- Alice M. Tybout - Brian Sternthal - Prashant Malaviya - Georgios A. Bakamitsos - Se-Bum Park - Elizabeth G. Miller - Barbara E. Kahn - Natalie Ross Adkins - Julie L. Ozanne - Jennifer Chang Coupland - Lan Nguyen Chaplin - Deborah Roedder John - Matthew J. Bernthal - David Crockett - Randall L. Rose - Anthony D. Miyazaki - Dhruv Grewal - Ronald C. Goodstein - Nitika Garg - J. Jeffrey Inman - Vikas Mittal - Søren Askegaard - Eric J. Arnould - Dannie Kjeldgaard - Aaron C. Ahuvia 
- Página:
- 76 - 86 - 93 - 106 - 119 - 130 - 146 - 154 - 160 - 171 
- Sección:
- Re-Inquiries 
- Publicación:
- Journal of Consumer Research 
- Volúmen:
- 32 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- june 2005 
- SrcID:
- 00935301-2005-01.txt 
- Documento número 251405
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
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- Artículo:
- Resource Allocation in Households with Women as Chief Wage Earners 
- Autor:
- Suraj Commuri - James W. Gentry 
- Página:
- 185 
- Publicación:
- Journal of Consumer Research 
- Volúmen:
- 32 
- Número:
- 2 
- Periodo:
- September 2005 
- ISSN:
- 00935301 
- SrcID:
- 00935301-2005-02.txt 
- Documento número 251406
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Inferences about the Brand from Counterstereotypical Service Providers 
- Autor:
- Shashi Matta - Valerie S. Folkes 
- Página:
- 196 
- Publicación:
- Journal of Consumer Research 
- Volúmen:
- 32 
- Número:
- 2 
- Periodo:
- September 2005 
- ISSN:
- 00935301 
- SrcID:
- 00935301-2005-02.txt 
- Documento número 251407
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
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