1. sec = "DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

CAL’07

Autor:

Jean Underwood

Brendan Tangney

Página:

447

Sección:

DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

2

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-02.txt

  • Documento número 643971
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The learner centric ecology of resources: A framework for using technology to scaffold learning

Autor:

Rosemary Luckin

Página:

449

Sección:

DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

2

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-02.txt

  • Documento número 643972
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Emperor’s new clothes A meta-study of education technology policies in Ireland, North and South (1996–2006)

Autor:

Kevin Marshall

John Anderson

Página:

463

Sección:

DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

2

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-02.txt

  • Documento número 643973
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why hasn’t technology disrupted academics’ teaching practices Understanding resistance to change through the lens of activity theory

Autor:

Françoise Blin

Morag Munro

Página:

475

Sección:

DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

2

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-02.txt

  • Documento número 643974
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effectiveness of m-learning in the form of podcast revision lectures in higher education

Autor:

Chris Evans

Página:

491

Sección:

DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

2

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-02.txt

  • Documento número 643975
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
  • Enlace directo