- sec = "DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference"
- Artículo:
CAL’07
- Autor:
Jean Underwood
Brendan Tangney
- Página:
447
- Sección:
DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-02.txt
- Documento número 643971
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The learner centric ecology of resources: A framework for using technology to scaffold learning
- Autor:
Rosemary Luckin
- Página:
449
- Sección:
DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-02.txt
- Documento número 643972
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Emperor’s new clothes A meta-study of education technology policies in Ireland, North and South (1996–2006)
- Autor:
Kevin Marshall
John Anderson
- Página:
463
- Sección:
DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-02.txt
- Documento número 643973
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why hasn’t technology disrupted academics’ teaching practices Understanding resistance to change through the lens of activity theory
- Autor:
Françoise Blin
Morag Munro
- Página:
475
- Sección:
DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-02.txt
- Documento número 643974
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effectiveness of m-learning in the form of podcast revision lectures in higher education
- Autor:
Chris Evans
- Página:
491
- Sección:
DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-02.txt
- Documento número 643975
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
- Enlace directo